הצטרפו חינם
מצא אותנו בפייסבוק
הכרויות ופנאי
הכרויות ופנאי >

הכיר בשליש ועכשיו עוזר לאחרים!

 
אחרי כשלונות רבים, הוא עבר מהפך ששינה לו את החיים! 12 שנים מאוחר יותר, הוא נשוי באושר (את אשתו הכיר כאן בשליש גן עדן!) ומאחוריו לא פחות מ320 זוגות!! לקחנו לשיחה את אלעד יעקובוביץ, שלא מראה שום סימנים שהוא מתכוון לעצור בקרוב :)
מערכת | פורסם: 28/07/21 11:16

הוא הגיע מעולם האומנות והיצירה, עסק בקולנוע, תיאטרון ומוזיקה מקצועית, חווה הצלחות גדולות ואפילו הגיע לאודישן בכוכב נולד, אבל דווקא בעולם הדייטים פשוט לא הלך לו. 

 

אחרי כשלונות רבים מאוד בתחום - הוא עבר מהפך ששינה את חייו - ועבר ללמוד ביסודיות את נושא מציאת הזוגיות.

 

 

12 שנים מאוחר יותר, הוא נשוי באושר (את אשתו הכיר כאן באתר שליש גן עדן!) ומאחוריו (נכון לכתיבת שורות אלו) לא פחות מ-320 זוגות שכבר זכה ללוות ולהביא למציאת זוגיות מאושרת ואף לחתונה, וכל זאת בתהליך מדהים של בסך הכל שלושה חודשים, בליווי אישי עם התחייבות לתוצאה. (הקשינו עליו הרבה בנושא הזה - והוא ירחיב על כך בהמשך). 

 

הוא בן 34 כיום, ומעביר הרצאות, סדנאות, סמינרים ואירועים בכל הארץ. אלעד יעקובוביץ', האורח המרואיין שלנו, לא מראה שום סימנים שהוא מתכוון לעצור בקרוב :)

 

איך להפוך את הדייטים שלך להצלחה מסחררת >> לחצו להרשמה לוובינר הקרוב של אלעד ב27/12/22 >>

 

320 זוגות! זה נשמע מספר כמעט דמיוני.

 

"אמת" אומר אלעד עם חיוך גדול על הפנים, ונראה שגם הוא לא לגמרי מאמין שזו אכן המציאות.

"תודה לה' כל יום! ומה באמת הכי מדהים בעיני? 70 זוגות כאלו הצטרפו לתכניות שלנו והתחתנו השנה ממש ב-2020!"

 

בשנת הקורונה? זו שבקושי היה לצאת בה לדייטים בכלל???

 

 

"לא להאמין, נכון? איזה גיבורים כל החבר'ה האלו שלא וויתרו לעצמם למרות הקושי! פשוט גיבורים! מעריץ אותם וגאה בהם מאוד! הם הוכחה חיה לכל אלו שטוענים ש'קשה' ו'אי אפשר' ו'איך נצליח?'. הם לא סיפרו סיפורים ותירוצים! הם פשוט עשו ולקחו אחריות על החיים שלהם!"

 

תשמע, שומעים את הלהט בקול שלך! אתה ממש חי את זה!

 

 

"זו השריטה שלי כנראה. "נראה לי שאני יותר שמח לפעמים מהתלמיד או התלמידה שלי שמתחתנים!"

 

אז, אתה מדבר על זוגיות מאושרת ובנייה שלה בצורה יציבה תוך שלושה חודשים! בליווי אישי ובהתחייבות לתוצאה! אפשר להתחייב על דבר כזה?

 

 

"שואלים אותי את זה המון. התשובה היא כמובן 'כן' - כי זה אפשרי בהחלט, אבל חשוב לי להבהיר כבר עכשיו כשרק התחלנו את השיחה בינינו כי חשוב לי שאנשים יבינו: 

 

אין כאן קסמים, אלו תוצאות פנומנליות יוצאות דופן שלא קורות וגם לא מתאימות לכל תלמיד ותלמידה שמצטרפים אלי לתהליך - ממגוון רחב מאוד של סיבות שקשורות באופי, אישיות, רצונות, עדיפויות וכד'. 

האם זה אמיתי ואפשרי? בהחלט כן

וזה גם קרה לא מעט בשנה החולפת ברוך ה'. "

 

חייבת לומר שבעיני זה נשמע מאוד מבטיח, לטעמי מבטיח "מדי"... מה בדיוק אתה עושה ולמה זה עובד?

 

"זו שאלה שמאוד משעשעת אותי, כי באמת אין כאן שום קסם… מה שכן יש כאן זה זיהוי מדויק של הקושי האמיתי של אותם פנויים ופנויות שלא מצליחים למצוא זוגיות - ולכן גם טיפול מאוד מדוייק.

 

מה זאת אומרת הקושי האמיתי? הבעיה היא שהם פשוט לא מוצאים, לא?

 

"לא." אלעד מפתיע אותי. "העובדה שהם לא מוצאים היא התוצאה. לא הבעיה. הבעיה קשורה בעניינים אחרים לחלוטין. אנשים נרשמים לאפליקציות, הולכים למפגשי פנויים ופנויות ופונים לשדכנים מתוך הנחה שהבעיה היא בדיוק זו - שהם פשוט לא מוצאים, ולכן הפתרון הוא 'לזרוק' עליהם כמה שיותר הצעות בתקווה ש'משהו איכשהו' יתפוס.

יש לי הערכה עצומה לכל אדם שמשקיע מזמנו, כשרונו ומרצו כדי לעזור לפנויים ופנויות למצוא זוגיות - אבל השיטה הזאת פשוט מפספסת לחלוטין את הטיפול בקושי האמיתי. וכך במשך שנים, רווקים ורווקות עוברים תקופות מורטות עצבים מלוות בדייטים אינסופיים וחסרי תוחלת, ובסוף נשארים לבד ובדיעה שפשוט 'הם לא מוצאים, פשוט בגלל חוסר הבנה של מה באמת מונע מהם להצליח."

 

כמו מה למשל?

 

"יש לפחות ששה תחומים שונים שאדם צריך ללמוד על מנת להצליח למצוא אהבה וזוגיות מאושרת ויציבה: הראשון הוא גישה בריאה ונכונה לחיים בכלל ולזוגיות בפרט. אני אדם מאמין" אלעד מדגיש "ולכן אני מאמין שכל מה שהבורא שולח לי - מדויק עבורי. כל תוצאה שקיבלתי בחיים - היא תוצאה ישירה של הצמיחה הפנימית שעברתי. אם אני לא בזוגיות, זה אומר שמשהו בי עדיין לא לגמרי צמח למקום שמאפשר זוגיות מאושרת עם אחרים."

 

אתה בעצם רומז שפנויים ופנויות לא מתאמצים או לא רוצים מספיק למצוא? שהם בררנים או עצלנים?

 

"חס וחלילה! הכי רחוק מזה בעולם! אין אף הרצאה שאני לא אומר את המשפט הזה ולפחות אדם אחד בקהל רוצה לזרוק עליי אבנים בליווי משפטים כמו 'איך אתה מעז?' 'יש לך מושג לכמה דייטים יצאתי?' 'לכמה שדכניות נרשמתי?' 'לכמה ייעוצים וסדנאות כבר הלכתי?'"

"כמובן שזו לא הכוונה. הכוונה היא שמשהו בגישה, בשיטת הפעולה הבסיסית של האדם הזה לא באמת מכוונן למציאת זוגיות. 

 

 

זה יכול להיות קשור בפחדים, כל מיני חסמים פסיכולוגיים שסוחבים איתנו מזמנים אחרים בחיים, איזה חוסר ביטחון או חוסר הערכה עצמית למשל… פחד לתת אמון, לאבד שליטה, לקבל ביקורת ושיפוטיות, לקבל דחייה או להינטש. יש המון פחדים חסמים ואמונות כאלו שיכולים בטעות ובאופן לא מודע למנוע מאיתנו להצליח באופן עקבי למצוא ולייצר בחיינו זוגיות מאושרת. אני כמובן מדבר באופן מאוד כללי כרגע וכל מקרה לגופו - אבל זה הכיוון. 

 

זו תובנה שקשה מאוד להתמודד איתה כי היא בעצם אומרת שאני הסיבה העיקרית לכך שאני עדיין לבד, וזה כואב, קשה ומתסכל. אני מדבר כמובן מניסיון אישי, ולכן אני כל כך מבין ומרגיש את המקום הקשה והכואב של מי שעדיין לא מצליח ועדיין לבד."

 

 

"זה משהו שאני מספר הרבה בשנים האחרונות. וזה היה די קשה בהתחלה, אני מודה" אלעד משתף בכנות. "גדלתי בציבור הדתי לאומי - שהוא בעיני לפחות ציבור איכותי מאוד והישגי מאוד - בכל התחומים ובוודאי בתחום הזוגיות והמשפחה. בעולם שבו גדלתי שידרו לי כל הזמן שאני צריך להיות הכי טוב ולהגיע הכי מהר ובהצלחה לכל התחומים החשובים בחיים. במקרה שלי, כבר בגיל צעיר מאוד (!)

 

רבים מאוד מחבריי כבר היו נשואים באושר. כמובן שגם אני רציתי והרגשתי מאוד מוכן ובשל - אבל זה פשוט לא הלך לי… הייתי מתגלגל בין אינספור דייטים שונים מהצעות שידוכים שקיבלתי  - ופשוט כלום! שום דבר לא היה אפילו בכיוון"

 

נשמע מייאש.

 

"ועוד איך. זה היה כל כך גרוע שמבחינתי להמשיך יותר משניים שלושה דייטים ברצף עם אותה הבחורה נחשב להישג בזמנו. הישג! פשוט לא פגשתי בחורות שמצאו חן בעיניי או היו בכיוון שלי באופן כלשהו… וכשסוף כל סוף מצאתי כאלה שכן מצאו חן בעיני - ואגב זה קרה מעט מאוד פעמים - הקשר תמיד הסתיים במהירות מצידן באותם המשפטים: "זה לא אתה, זה אני" "אתה מקסים ואני בטוחה שמישהי אחרת תשמח להיות איתך" "בוא נישאר ידידים"... משפטים שהכי 'כיף' לשמוע כשאתה חושב שפגשת את אהבת חייך ואיתה אתה הולך להתחתן ולהזדקן עד מאה ועשרים" אלעד מוסיף, עם ציניות לא מוסתרת בקולו. "ואחרי שני קשרים כאלו - כאשר מאחד מהם יצאתי בהרגשה של סמרטוט רצפה…

 

 

ביטוי כואב!

 

"לא פחות" אלעד מאשר. "סוף סוף ירדה לי התובנה: זה לא הן! זה אני!! אני זוכר את הרגע שהבנתי את זה כאילו זה היה אתמול. התובנה הזאת הייתה כואבת כמו לחטוף אגרוף בבטן ממתאגרף מקצועי במשקל כבד. זה כאב נורא - אבל התעוררתי! הבנתי שמשהו כאן חייב להשתנות. הבנתי שאני חייב ללמוד בכל מחיר מה בדיוק מפריע לי, מה אני לא מבין, מה חסר לי כדי שאצליח למצוא זוגיות מאושרת. 

 

עזבתי את בית הורי בגוש עציון ועברתי לגור בדירה בירושלים בנחלאות עם שותפים במטרה לייצר קשרים וגם להכיר בנות זוג פוטנציאליות… עסקתי אז ביצירה מקצועית, באומנות ואפילו התחלתי ללמוד יזמות, ובמקביל התחלתי ללמוד אינספור שיטות טיפול ואימון כדי לעזור לעצמי... אפילו הלכתי ללמוד בתל אביב קורס שמלמד איך ליצור קשר עם נשים שהיה מאוד פופולרי בזמנו בארץ - למרות שזה לא התאים לבחור דתי כמוני בשום צורה."

 

נשמע שהלכת רחוק.

 

אלעד צוחק. "כמו שראיתי את הדברים אז, לא הרגשתי שהייתה לי ברירה. השתדלתי לשמור על הגבולות והערכים שלי כמיטב יכולתי ולהוציא את המיטב ממה שקיבלתי. מנסיוני כיום, לא חושב שהייתי ממליץ לרוב האנשים לעבור אחד לאחד את המסלול האישי שאני עברתי… זה די קשה ומתיש בהרבה מאוד רמות. בסופו של דבר זה היה צעד חשוב ואני מוקיר תודה למקום הזה עד היום - כמו גם על מה שקיבלתי ממנו." 

 

איך כל זה מוביל בסופו של דבר אל "אומנות הקשר"?

 

"אני מניח שזה שילוב של כמה דברים. בזכות כלל המאמצים והלמידה שעשיתי, לימודי מציאת הזוגיות ולימודי היזמות - שיניתי את הגישה שלי והתחלתי לזמן לחיים שלי (ממש כך!) ולבחור נשים שיותר מתאימות למה שאני מחפש. זה תהליך שלקח זמן ואני מלמד אותו ואת העקרונות שלו היום כחלק מתכניות הליווי והקורסים שלי. בסופו של דבר - זכיתי בתהליך הזה לפגוש את מי שהפכה לימים להיות אשתי, ענבל. 

 

לידיעתך - הכרנו כאן באתר הזה ממש. :) 

 

חשוב לציין שהייתי רשום בזמנו במספר אתרי הכרויות - אבל מסיבה שאני לא יכול להסביר אותה הקשרים האיכותיים שלי היו בעיקר משליש גן עדן :) אגב, כ 80% מהזוגות שאני מלווה מכירים בסוף בשליש גן עדן - זה בהחלט מטורף!

 

מרגש מאוד. אכן, יש לנו קצת זכויות ו"עזרה מלמעלה" , באמת לא מובן מאליו..

 

"אמת, וזה לא הכל. ל"אומנות הקשר" הגעתי לגמרי במקרה! הכרתי הרבה פנויים ופנויות באותו זמן והתחברתי אליהם. תמיד הייתי מסוגל להיות קשוב לאחרים ולהסביר דברים בצורה טובה - ויש לי כישרון שגורם לאנשים להיפתח אליי בקלות, משהו שכנראה קיבלתי בתורשה. בכמה וכמה מקרים כאלו פשוט התחלתי לייעץ מכל הידע שצברתי על בשרי למי שפנה אליי… כמה חודשים אחרי - התחלתי לקבל המון הזמנות חתונה בצירוף תודות אישיות על כך שבזכות ההכוונה והעזרה שלי אנשים זכו להתחתן!" 

 

וואו. חתיכת סגירת מעגל!

 

"לגמרי.

מפה לשם - 12 שנים כבר עברו מאז שהכל התחיל - ואנחנו בראיון כאן, באתר שבו הכרנו אני ואשתי,כאשר כמו שאמרתי קודם - כבר יותר מ-320 זוגות התחתנו ב 'אומנות הקשר'...

 

מטורף לגמרי. ממש לחיות בתוך חלום! זכות ושליחות עצומה עבורי, ואני מודה לה' כל יום ששלח לי את המתנות האלו." 

 

הישג מדהים. באמת! אבל בשביל שאנשים יוכלו להבין - תוכל לפרט בבקשה איך אתה עוזר למישהו או מישהי שמגיעים אליך ומבקשים עזרה?

 

נניח שאני עצמי בחיפוש אחר זוגיות ופניתי אליך לעזרה. איך מתחיל התהליך? מה בדיוק עושים?

 

"קודם כל - משוחחים. מכירים. מבינים שאנחנו בכלל מתאימים מבחינת חיבור וכימיה." אלעד מחייך. "אחר כך אני מנסה להבין לפי העקרונות שהסברתי קודם - איפה האתגרים המרכזיים שלך ואיך והאם אני יכול לעזור לך"

 

וקורה שלפעמים זה לא מתאים? שאתה אומר שאתה לא יכול לעזור?

 

"איזו שאלה? בוודאי! הרי ברור שלא לכולם מתאים לעבוד עם כל אחד בכל צורה - וזה בסדר גמור" הוא מוסיף. "יש הרבה אנשים שיתחברו לאנשי מקצוע אחרים, כאלו שאני פחות אתחבר אליהם, כאלו שפונים אלי אבל לא באמת רוצים ומוכנים לתהליך מחייב כזה - ואפילו כאלו שתוך כדי שיחה איתי מבינים שהם רוצים לפעול בעצמם ולא זקוקים לעזרה שלי... ושוב, זה ממש בסדר גמור מבחינתי."

 

יש היום כל כך הרבה מאוד אנשי מקצוע מאמנים ומטפלים שעוזרים במציאת זוגיות… מה מייחד דווקא אותך?

 

"זו שאלה טובה עם כמה תשובות:קודם כל, ההתחייבות עצמה למצוא זוגיות ולבנות אותה בצורה יציבה תוך שלושה חודשים בליווי אישי עם התחייבות לתוצאה. לא חושב שזו התחייבות נפוצה במיוחד" אנחנו צוחקים.  

 

לא, לא ממש נפוץ. :)

 

"שנית, זה ליווי אישי שלי ממש.

לא קורס עם שם משתמש וסיסמה.

לא מאמן או מאמנת מטעמי.

אני אישית.

שלישית, אני מלווה את כל התהליך כולו, עקרונית החל מהשלב של 'יצאתי ממערה בה חייתי כל חיי ואין לי מושג איך נראים או מתנהגים בני ובנות המין השני - ועד לאיך מתנהלים באופן בריא בחיים שלאחר מיסוד הקשר - כולל כל התהליך בין לבין. למיטב ידיעתי אין הרבה אנשים שעובדים באופן הזה.

 

אהבתי את ההגדרה של שלב ה"יצאתי ממערה." :)

 

 

רביעית, אני לא עובד לפי שעות או מפגשים אלא לפי תוצאה."

 

מה ההבדל?

 

 

"אולי יפתיע אותך לשמוע, אבל אנשים לא מעוניינים באמת לשמוע על השיטה המופלאה שלי או כמה מפגשים אני מעביר מעבר לידע הטכני.

 

הם רוצים לדעת שאיתי הם ישיגו את התוצאה שהם רוצים - והם רוצים להשיג אותה כמה שיותר מהר ובשטח. לכן מבחינתי מי שמצטרפים אלי יכולים לעשות שימוש בידע ובכלים שלי כמה שהם רוצים וצריכים! ללא הגבלה!

אני גם זמין הרבה יותר מאשר מאמן או מטפל שמקבל רק בפגישה של פעם בשבוע… מבחינתי אם מתאים לך - תהיה לך היכרות עם בן או בת זוג פוטנציאליים אפילו תוך שבועיים מתחילת התהליך, חודש אחרי תודיעו לי שהתארסתם וחודש לאחר מכן כבר אגיע לחתונה. זה מאוד מהר וקצר לכל הדעות וזה כמובן לא מתאים לכל אחד - אבל זה קרה השנה ממש כבר כמה פעמים ומבחינתי, אם זה מתאים לתלמידים שלי - זה נהדר ומשמח!

אין לי שום רצון להחזיק תלמידים אצלי בתכנית יותר ממה שהם צריכים. מבחינתי, יש משימות שאנחנו קובעים ביחד בהתאמה אישית - ופשוט ניגשים לבצע, שלב אחר שלב, עד למציאת הזוגיות המאושרת!"

 

 

זה באמת די שונה ממה שמוכר.

 

"אני גם מתייחס לאופן שבו אני פועל באופן שונה. כיום למשל אני לא רואה את עצמי היום רק כמאמן, יועץ או מטפל בלבד אלא כמנטור למציאת זוגיות."

 

מה המשמעות של ההגדרה הזאת? תוכל להרחיב?

 

"מטפל הוא איש מקצוע מתחום הטיפול. יועץ הוא אדם שמגיעים אליו לשיחה ויוצאים עם תוכנת עבודה ומענה לשאלות ספציפיות ששאלת. מאמן הוא אדם שהולך איתך יד ביד ועובר אתך את התהליך הרצוי. מנטור בעיני זה משהו שמסוגל לחולל בכמה מילים שינוי של כל נקודת המבט שלך על נושא מסוים. זו רמה אחרת לגמרי והגדרה אחרת לגמרי. לתפיסתי - כדי להיות מנטור נדרשים שלושה דברים: הראשון, להצליח ולחיות בעצמי על פי הדרך שאני מלמד, השני, לדעת איך ללמד אחרים - שזה אגב ממש לא מובן מאליו, והשלישי, שאנשים אחרים שהולכים על פי הדרך הזאת מצליחים בעצמם.

 

דבר נוסף שמאפיין מנטור הוא הנסיון האישי שלו מהשטח שבא לידי ביטוי בהרבה איזון באופן שהוא מלמד… אני מכיר שתי תופעות נפוצות אצל מאמנים למציאת זוגיות: או שהם מתמקדים בעיקר בצמיחה הפנימית, בפתרון פחדים וחסמים ובזימון זוגיות, או שהם מתמקדים בעיקר בצד הטכני של 'אם הוא אמר כך תעשי כך' וכד'. שניהם מאוד חשובים - אבל מתמקדים בנקודת מבט צרה בתוך התהליך. כמנטור אני רואה את התפקיד שלי כמי שאמור לתת את העקרונות והמענה הכולל והמאוזן ביותר בכל ההיביטים השונים."

 

הזכרת את הנושא של משימות. לאילו משימות אפשר לצפות לדוגמא לתהליך איתך?

 

"זה מאוד מאוד משתנה בין תלמידים… אתן שתי דוגמאות רק כדי להבהיר איך יכולה להיראות משימה בתהליך… יש לי למשל תלמידה בת 35. בחורה אינטלגנטית, מוכשרת, נראית מעולה, עם קריירה מצליחה, מעגל חברים תומך ועוד - אבל ספציפית בתחום הזוגיות היא סוחבת איתה מטענים מקשרים לא מוצלחים שגרמו לה לתחושת ערך עצמי נמוך בינה לבין עצמה בתחום הזוגי - ולכן, בחרנו במקרה שלה לייצר יחד מעין מסמך שיעזור לה להעלות לעצמה את הערך העצמי בתחום הזוגי. אחרי שהנחיתי אותה איך לכתוב אותו ודייקנו יחד את הנוסח - היא שמה אותו ליד המיטה והמשימה שלה היא לקרוא אותו ברגש 15 שניות ברגע שהיא קמה ועוד 15 שניות לפני שהיא נרדמת - ולדווח לי בהודעה."

 

 

זו המשימה? 30 שניות ביום? לא נשמע מורכב במיוחד!

 

"לגמרי!" אלעד מאשר. "העניין כאן הוא האיכות ולא הכמות. דוגמא נוספת שעולה לי היא של בחור שקיבל החלטה שהוא מעוניין להכיר דרך אתרי היכרויות. בשלב ראשון קיבלנו החלטה באילו אתרי היכרויות הוא הולך לפעול. אחר כך עברנו על הכרטיסים שלו באתרי ההיכירויות  - כולל תמונות וקופירייטינג של הטקסט, ואחר כך לימדתי אותו כל מני אופנים שבהם הוא יכול ומומלץ לו ליזום פניות שונות. סיכמנו שבכל יום הוא שולח לי מינימום 5 פניות יזומות שלו - ומצלם לי מסך של ההתכתבויות שלו על מנת שנוכל לשפר את איכות הפניות ואיכות השיחה שלו."

 

אני רואה שאלו באמת לא רק דיבורים אלא ממש הליכה יד ביד בהתאם לצורך של האדם הספציפי.

 

"אמת. מאוד חשוב שנדע במקביל גם להבין את המהות והכיוון - אבל גם להוריד את המטרה לרמה פרקטית ומעשית - ובדיוק אילו פעולות נעשות מתי ואיך. כמו שאת בוודאי יודעת, מה שלא ניתן למדוד או לכמת, לא ניתן להשיג או לשפר".

 

אנחנו לקראת סיום - והבטחתי לי הסבר: איך מתחייבים לתוצאה?

 

"תראי, אני מאמין שבדיוק כמו שאני מלמד את התלמידים שלי - בסופו של דבר אני יכול לקחת אחריות רק על דברים שנמצאים בשליטתי… ידוע לי שיש קולגות מוערכות שלי שמתחייבים על תוצאה בדוקה של "תוך X זמן תהייה מתחת לחופה!" אני לא אומר את זה משתי סיבות עיקריות:

 

הסיבה הראשונה היא שאני לא התלמיד או התלמידה שלי. אני רק אלעד. אני לא יכול באמת לחוות את היכולות והאתגרים שלהם, אני לא יכול באמת להתמודד עם מה שהם מתמודדים - והכי חשוב, אני לא יכול לקבל את הבחירות שלהם במקומם.גם אם מבחינה סטטיסטית רוב הזוגות אצלנו מוצאים זוגיות תוך חודשיים שלושה של תהליך, עדיין לכל אחד סיפור אישי ומיוחד שלו.

 

הסיבה השנייה היא שלא אני ולא התלמידים שלי הם בורא עולם (פעם אחרונה שבדקתי) ועם כל הכבוד, הוא ורק הוא אחראי על התוצאות - כאשר לנו יש שליטה אך ורק על הפעולות שאנחנו עושים בדרך.

 

אוקי, הגיוני. אז על מה כן?

 

אני מתחייב בפני התלמידים שלי על דברים שהם כן בשליטתי:

ראשית,

כמו שכבר אמרתי, אני מלווה את כל התהליך, משלב האפס המוחלט שאני קורא לו "יצאתי ממערה ואין לי מושג מה קורה בצד השני" כל הדרך עד איך לנהל את החיים בצורה בריאה ומאושרת אחרי חתונה, כולל כל מה שבדרך! מבחינתי, המטרה שלי היא להיות התחנה האחרונה של התלמידים והתלמידות שלי בדרך לזוגיות המאושרת שלהם!

 

שנית,

אני מתחייב לתת את כל כולי לטובת ההצלחה של תלמיד או תלמידה שלי… לא 50%, 70%, 100% או אפילו 200% אלא לפחות 2000%!

ושלישית,

למרות שמבחינה סטטיסטית רוב מי שנמצאים איתי בתהליך כן מצליחים למצוא זוגיות תוך חודשיים שלושה, אני יודע שזה לא עובד בשביל כולם ולכל אחד ואחת קצב משלהם,

 

ולכן, במידה ותלמיד או תלמידה עשו כל מה שצריך בתהליך ולא הגיעו לתוצאה, אני מתחייב להמשיך ללוות אותם עד לתוצאה, ללא הגבלת זמן וללא תשלום נוסף! במילים אחרות, כל עוד הם לא ויתרו ולא הרימו ידיים (משהו שעליו אין לי שליטה) אני מתחייב שלא לוותר ולא להרים ידיים מהתלמידים שלי!"

 

מקסים.  היה לי העונג לשוחח איתך! הלוואי שתצליח להביא כמה שיותר זוגות מאושרים לעולם :)

 

"תודה רבה רבה על הפרגון! זה הדדי! :) "

 

אנחנו מתקרבים לסיום ואשמח לשתף את הגולשים שלנו איך אפשר לפנות אליך ולעקוב אחריך. :)

 

קודם כל, אנחנו כאן באתר שליש גן עדן, ומן הסתם מעניין אנשים כאן לדעת איך לשפר את פרופיל ההיכרויות שלהם - אז במיוחד בשבילכם יש לי מדריך מיוחד של איך להקים פרופיל מנצח בקישור הזה.

ממליץ בנוסף להצטרף לקהילה שלנו בפייסבוק שנקראת "מתאים לי זוגיות"וממש מפוצצת גם בתכנים וגם באנשים שמחפשים זוגיות,ואפשר להיכנס לקבל עדכונים גם בוואטסאפ שלנו.

 

מעולה! ומי שרוצה לפנות אליך אישית לליווי?

 

בשמחה!

אני עוזר לפנויים ופנויות למצוא זוגיות ולבנות אותה בצורה יציבה תוך שלושה חודשים, בליווי אישי ובהתחייבות לתוצאה!

 

כדי לבדוק אם אני יכול לעזור גם לך - היכנסו לקישור ונקבע שיחה חינמית קצרה:

https://ohlove.ravpage.co.il/OhloveConsulteSignin 

הטקסט שאת/ה מצטט/ת:

הוא הגיע מעולם האומנות והיצירה, עסק בקולנוע, תיאטרון ומוזיקה מקצועית, חווה הצלחות גדולות ואפילו הגיע לאודישן בכוכב נולד, אבל דווקא בעולם הדייטים פשוט לא הלך לו. 

 

אחרי כשלונות רבים מאוד בתחום - הוא עבר מהפך ששינה את חייו - ועבר ללמוד ביסודיות את נושא מציאת הזוגיות.

 

 

12 שנים מאוחר יותר, הוא נשוי באושר (את אשתו הכיר כאן באתר שליש גן עדן!) ומאחוריו (נכון לכתיבת שורות אלו) לא פחות מ-320 זוגות שכבר זכה ללוות ולהביא למציאת זוגיות מאושרת ואף לחתונה, וכל זאת בתהליך מדהים של בסך הכל שלושה חודשים, בליווי אישי עם התחייבות לתוצאה. (הקשינו עליו הרבה בנושא הזה - והוא ירחיב על כך בהמשך). 

 

הוא בן 34 כיום, ומעביר הרצאות, סדנאות, סמינרים ואירועים בכל הארץ. אלעד יעקובוביץ', האורח המרואיין שלנו, לא מראה שום סימנים שהוא מתכוון לעצור בקרוב :)

 

איך להפוך את הדייטים שלך להצלחה מסחררת >> לחצו להרשמה לוובינר הקרוב של אלעד ב27/12/22 >>

 

320 זוגות! זה נשמע מספר כמעט דמיוני.

 

"אמת" אומר אלעד עם חיוך גדול על הפנים, ונראה שגם הוא לא לגמרי מאמין שזו אכן המציאות.

"תודה לה' כל יום! ומה באמת הכי מדהים בעיני? 70 זוגות כאלו הצטרפו לתכניות שלנו והתחתנו השנה ממש ב-2020!"

 

בשנת הקורונה? זו שבקושי היה לצאת בה לדייטים בכלל???

 

 

"לא להאמין, נכון? איזה גיבורים כל החבר'ה האלו שלא וויתרו לעצמם למרות הקושי! פשוט גיבורים! מעריץ אותם וגאה בהם מאוד! הם הוכחה חיה לכל אלו שטוענים ש'קשה' ו'אי אפשר' ו'איך נצליח?'. הם לא סיפרו סיפורים ותירוצים! הם פשוט עשו ולקחו אחריות על החיים שלהם!"

 

תשמע, שומעים את הלהט בקול שלך! אתה ממש חי את זה!

 

 

"זו השריטה שלי כנראה. "נראה לי שאני יותר שמח לפעמים מהתלמיד או התלמידה שלי שמתחתנים!"

 

אז, אתה מדבר על זוגיות מאושרת ובנייה שלה בצורה יציבה תוך שלושה חודשים! בליווי אישי ובהתחייבות לתוצאה! אפשר להתחייב על דבר כזה?

 

 

"שואלים אותי את זה המון. התשובה היא כמובן 'כן' - כי זה אפשרי בהחלט, אבל חשוב לי להבהיר כבר עכשיו כשרק התחלנו את השיחה בינינו כי חשוב לי שאנשים יבינו: 

 

אין כאן קסמים, אלו תוצאות פנומנליות יוצאות דופן שלא קורות וגם לא מתאימות לכל תלמיד ותלמידה שמצטרפים אלי לתהליך - ממגוון רחב מאוד של סיבות שקשורות באופי, אישיות, רצונות, עדיפויות וכד'. 


מערכת, 28/07/21 11:16
תגובתך:
! דווח למנהל האתר
 
תגובות, דעות, המלצות
 

מקסים!!

! דווח למנהל האתר