הצטרפו חינם
מצא אותנו בפייסבוק

שליש גן עדן – סיפורי חתונות

את סיפורי החתונות של שליש גן עדן כבר אי אפשר לפספס, וכמעט לכל אחד יש חבר או חברה שמצאו זוגיות באמצעות האתר - עם למעלה מרבע מיליון הורדות לאפליקציית ההיכרויות שלנו, ואלפי זוגות שכבר התחתנו, ומצאו את החצי השני שלהם - שליש גן עדן הוא אתר ההיכרויות שמחתן הכי הרבה יהודים בישראל - בהתחייבות! חלק מהסיפורים המרגשים שלהם תוכלו לקרוא כאן :)
קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-8 מתוך 1167
למה הגברים הרווקים חייבים לשנות טרמינולוגיה בכל הקשור ללבוש בדייט ראשון? איך תנטרלו התנגדויות בדייט? אושרת אורן, סטייליסטית לגברים (בלבד!), חושפת בפודקאסט את הדרך הבטוחה לצלוח דייט ראשון בעזרת הכח של המראה החיצוני שלנו הגברים >> לחצו לצפייה
0 תגובות ו-390 צפיות
"היה לנו כל כך עצוב בלב ובנשמה, הגרוע מכל קרה, איבדנו את בן דודה שלי... בכיתי המון מה לעשות איך אפשר לשמוח במצב כזה?? היינו מאורסים ומלאים בציפייה... ובגלל המצב הרגיש, לא היה בנו כח ושמחה בכלל לחשוב על להתחתן..."
2 תגובות ו-511 צפיות
"כבר עברו מספר חודשים מהחתונה ב"ה, התלבטנו מתי נכון ואיך לספר, יש כ"כ הרבה מה ועם כל המצב עכשיו בעם ישראל, חייב משהו קטן שיוסיף קצת אור ויקרב את הגאולה :)"
6 תגובות ו-1011 צפיות
מה אם היינו יכולים להתאים לכם את האדם המתאים לכם ביותר באמצעות בינה מלאכותית ומעגל החברים שלכם? אנחנו כאן כדי לספר לכם שהשקנו את אפליקציית "שליש גן עדן - חברים משותפים" ואתם חייבים להיות שם! היכנסו לפרטים >>
4 תגובות ו-4258 צפיות
"הם היו משפחה מאושרת עם תכניות גדולות לעתיד. אבי, רב סרן ששירת כסמג"ד קרקל, תכנן ללמוד שיווק בשנה הבאה. אשתו שושי, סטודנטית לסיעוד, גילתה ממש לאחרונה שהיא נושאת ברחמה תינוק... כל התכניות והחלומות התנפצו באותה שבת מקוללת.."
34 תגובות ו-7929 צפיות
בני הזוג אביבה וישראל שהכירו ב"שליש גן עדן", תכננו להינשא בעוד חודש, אלא שבעקבות המלחמה והגיוס של ישראל למילואים באוגדת עזה, החתונה בוטלה. אנשים רבים שאינם מכירים את הזוג ערכו לאביבה וישראל חתונת בזק בהפתעה
26 תגובות ו-4106 צפיות
"הייתי במצב שלא רציתי להכיר ולדבר עם אף אחד... עד שבאחד הימים חבר ממש לחץ עליי ואמר לי - יש כמה חברים שהכירו דרך אתר "שליש גן עדן", תנסה... נרשמתי לשליש ו- 7 ימים אחרי, הכרתי את אהבת חיי ומשם הכל היסטוריה!"
2 תגובות ו-1497 צפיות
"עברתי מכשולים ונפילות רבות, אך לעולם לא התייאשתי... האמנתי וחיכיתי לרגע שאפגוש את הזיווג שלי... במהלך השנים ראיתי פרסום באינטרנט על אתר ההכרויות שליש גן עדן, ומתוך סקרנות החלטתי להיכנס ולהירשם..."
9 תגובות ו-2054 צפיות
קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-8 מתוך 1167