הצטרפו חינם
מצא אותנו בפייסבוק

נעים להכיר

קודם 1 הבא
1-27 מתוך 27
מהנדס תכנה שהקים את אחת החברות החלוצות בתחום הבינה המלאכותית. בזמנו הפנוי הוא גולש ומטייל, ומשוגע על מתנחלות. דורון בסון הוא רווק השבוע שלנו
1 תגובות ו-1058 צפיות
איך לייצר תקשורת וחברות טובה? איזו חוויה זוגית תרצי לעשות ביחד? למה זוגיות? מה אבד לך? דייט ראשון, איך שוברים את המבוכה? הכירו את שיראל :) 
3 תגובות ו-2419 צפיות
"באופן אישי אני לא מאמינה כל כך בסגולות, אבל בכל זאת במשך השנים יצא לי לעשות כמה וכמה סגולות לזיווג... אבל את הסגולה הכי בדוקה לזיווג שיצא לי להתקל בה - אני פשוט לא יכולה לעשות. על הסגולה הזאת לא שמעתי בשום מקום, נתקלתי בה במקרה..."
15 תגובות ו-10125 צפיות
תמר בעיקר ריאלית, אבל לא רק.. אוהבת תיאטרון, אומנות, אפייה וטיולים בארץ.. לא עומדת בפני זר פרחים, להביט בכוכבים ולהנות מיין טוב... מחפשת בחור ערכי, עמוק , חכם ורגיש ששואף להקים בית שמח עם תקשורת מכילה ופתוחה... מתאימה לך?
3 תגובות ו-1408 צפיות
שרונה זילכה... לומדת חינוך גופני, פיטנס ופילאטיס בוינגייט ובמקביל עובדת כמקדמת ותומכת הוראה בבית ספר יסודי... אוהבת מאוד לעשות כושר וספורט ולהנות מאדרנלין משחרר של מרץ ושמחת חיים... מתאימה לך? עשה את ההשתדלות שלך!
11 תגובות ו-2239 צפיות
"הילה באור - די ג'יי באירועים, אוהבת גיוון ,לשמוח ולשמח, וגם קפה שקט ואינטימיות. אז אם אתה דתי לאומי פתוח וזורם, איש משפחה חם ונעים, אוהב את החיים, ספונטני, עם לב טוב, חן וחוש הומור וכמובן גם יודע לפרגן... אז אשמח מאוד להכיר אותך" 
2 תגובות ו-1507 צפיות
הכירו את אייל בבג'ני בן 39 מרמת השרון, גובה 1.83.  בעלים של חברת הומי שטיחים ועיצוב הבית HOMiE. בחור לא קונבנציונלי במובן הטוב, אינטלקטואלי, חריף ויצירתי, עם אינטליגנציה רגשית גבוהה ויכולת תקשורת מדהימה.. היכנסו להכיר!
0 תגובות ו-1041 צפיות
פרוייקט חדש בשליש גן עדן - מאפשר לכם לספר את הסיפור שלכם! אי אפשר לדעת מאיפה זה יגיע - המילים שכתבתי, החיוך שבתמונה, והעיניים - כמובן העיניים, כבר ימצאו את הדרך ללב של האחד או האחת שמחכים רק לי. הפרטים בפנים >>
4 תגובות ו-4147 צפיות
הכירו את ישראל, רווק 1.80, בן 31 מירושלים, כנר אירועים בינלאומי ומוזיקאי, בין היתר עובד כמורה לכינור ועוסק בתחומים שונים במוסיקה... אחת החוויות שהוא הכי מחכה לה היא לצרף מושב נוסף בטיסות שלו לאירועים בחו"ל.. הדרכון שלך בתוקף??
1 תגובות ו-1491 צפיות
תכירו את תמר לוין :) היא בת 32, במקור מקרני שומרון וכיום מתגוררת בגבעת שמואל.. היא מחפשת להכיר גבר שמח וכריזמטי שיודע מה הוא רוצה מעצמו, מסודר ועם לב טוב.
1 תגובות ו-2191 צפיות
הכירו את הודיה פרץ, רווקה, דתייה בת 35 מעץ אפרים, גננת בגן ילדים. קמה כל בוקר לגן באנרגיה של אהבה חום ונתינה.. מחפשת להכיר בחור דתי עם לב טוב ונעים שאוהב להנות מהחיים ומתמקד בטוב.. שיש לו רצון אמיתי וכנה לבנות בית ולהקים משפחה חמה ושמחה.
0 תגובות ו-1403 צפיות
חייכנית ונעימה, בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה.. חובבת טיולים בארץ ובחו״ל, ניגון שירה ומופעי תרבות.. מחפשת להכיר בחור דתי איכותי, ערכי וציוני, שמחובר לארץ ישראל ולתורת ישראל. 
31 תגובות ו-37527 צפיות
"את הלבד מיציתי מזמן.. רוצה לחוות רגע של אושר אמיתי עם האחד שיהיה תמיד לצידי.. הילה, בת 37. רווקה דתייה, גרה בתל אביב, מנהלת מיתוג ושיווק.. אוהבת מאוד את הים ולטייל בטבע.. וגם סתם להיות בבית."
4 תגובות ו-1198 צפיות
"הכירו את צביה ביטון המהממת, רווקה מסורתית בת 28 מגבעת זאב:) בדיוק סיימה שנה שלישית בניהול מערכות בריאות בתחום משאבי אנוש, ושואפת להשתלב ולהתמקצע בשירות הרפואי.. אוהבת ים, טבע ולהנות מהחיים.."
1 תגובות ו-2478 צפיות
הכירו את ליאור בבג'ני - רווק בן 36, מסורתי דתי מכפר סבא הירוקה.. עצמאי, בעל אולם הבוטיק מנדרין אירועים. בחור שאפתן, חרוץ ורציני, אסרטיבי ונעים..
18 תגובות ו-3657 צפיות
"רואת חשבון ושוזרת פרחים. אוהבת טבע, להיות יצירתית ולשמח אחרים.." - הכירו את חני סמסונוביץ, בת 34, רווקה, דתיה לאומית תורנית מירושלים.  
4 תגובות ו-2071 צפיות
"אני מסתכל על התוכן, מה היא כתבה על עצמה, מה היא בחרה להראות, ובאיזה מילים היא בחרה להראות את זה. בתמונות אני מסתכל על תווי הפנים, המבט בעיניים, מנסה להרגיש את התדר, את הנשמה שחבויה שם.."
3 תגובות ו-7475 צפיות
הכירו את אנה אשורוב המהממת, רווקה בת 28 חוזרת בתשובה מראשון לציון.. רגישה חמה ונעימה, מלאה בחן יופי ואצילות.. אוהבת גם לבשל, לשמוע מוזיקה, לצחוק ולראות את היופי האור והטוב.. האם זה אתה? 
6 תגובות ו-1895 צפיות
"שמי אפיק סופיר, אני עיוור מלידה, עובד בחברת "שטראוס מים", כותב מידי פעם באתר "שווים" ובודק תוכנה, וחוץ מזה מחפש קשר רציני. במילים אחרות, כל מה שאני רוצה זה פשוט מישהי שתקבל אותי כמו שאני.."
3 תגובות ו-1542 צפיות
הכירו את הודיה, רווקה בת 28 מסורתית מירושלים סטודנטית לחינוך שנה ראשונה במכללת דוד ילין. בחורה יפה טובה ואיכותית, חייכנית, מאירת פנים וקורנת בטוב לב. אוהבת מאוד ילדים ואת כל תחום החינוך, זה נותן לה כח, מרץ וסיפוק לקום כל בוקר בחיוך. 
8 תגובות ו-7290 צפיות
טיפוס חם ומשפחתי, נהנה לשבת ולבלות בחברת המשפחה והחברים הטובים במסעדות ובתי קפה. הדבר היחיד שחסר לו זאת בחורה טובה ונאה, עם מידות טובות בעלת שמחת חיים וחן שתהיה החברה הכי טובה שלו שאיתה יצעד יחדיו בדרך לחופה :)
7 תגובות ו-11297 צפיות
הכירו את מיכאל, רווק, בן 29, דתי בראש פתוח, חירש מלידה דובר שפת הסימנים גם קורא שפתיים כמובן, גר במגדל העמק ועובד ייצור בתעשיה ביטחונית במפעל מסווג אי שם בצפון. יש לו תעודה מקצועית של הנדסאי מכונות והוא בורך בידיים טובות ומלאות בכישרון רב :)
0 תגובות ו-806 צפיות
הכירו את אהרון, רווק, בן 34, דתי לאומי תורני מרמת גן. בחור צנוע, חכם ורגיש שעובד במחשבים כמתכנת.. מחפש אישה, שתשלים אותו והוא ישלים אותה. מישהי עמוקה ורגישה בעלת ערכים ואמת. שמחפשת רוחניות ודרך אמיתית ללכת בה..
0 תגובות ו-2958 צפיות
קבלו את ורוניק, בת 35, מסורתית רווקה, מתגוררת באזור הדרום ועובדת כעוזרת אדמינסרטיבית באשדוד. בעלת תואר ראשון בתחום משאבי אנוש. מאירה וזוהרת בחיוכה, עדינה נעימה, בעלת עין טובה ולב רחב. אוהבת לתת ולעזור.. מחפשת פרטנר ושותף לחיים.
4 תגובות ו-1616 צפיות
הכירו את מיכל בת 24, דתייה, קוסמטיקאית, מלאה ביופי חן וסטייל. אוהבת את תחום האופנה, האיפור והטיפוח. אוהבת אסתטיקה, סדר וניקיון. נהנית לטייל ולהנות ממוזיקה טובה.. מחפשת פרטנר שמוכן לנישואין, חבר לחיים שישלים אותה וביחד יסבו אחד לשני אושר :)
1 תגובות ו-2077 צפיות
הכירו את מתן אשר, בן 31 מנתניה. ראש מטה מנכ"ל משרד ההתיישבות ואחראי דוברות המשרד. מתמחה בדוברות, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. חי בתודעה של שליחות ונתינה לחיזוק הציונות והמדינה. מחובר להיסטוריה שלנו ולנופי השומרון ובנימין.
9 תגובות ו-7011 צפיות
1 תגובות ו-5997 צפיות
קודם 1 הבא
1-27 מתוך 27