הצטרפו חינם
מצא אותנו בפייסבוק

הכירו באתר

קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-30 מתוך 706
"זו הבחורה האחרונה שאני שולח לה הודעה... ואני אמרתי - זה הבחור האחרון שאני עונה לו... משהו בתוכנו אמר תנו צ׳אנס אחרון, עדיין יש תחושה שאולי זה יגיע משם..."
1 תגובות ו-316 צפיות
"אחרי חודשים של הפסקה... חזרתי לאפליקציה... נכנסתי לאתר מיד אחרי החגים של תשרי וכמה ימים אחרי שחגגתי את יום הולדתי ה 38... עברנו לטלפון, קובי נשמע לי בחור מקסים, ויומיים אחרי קבענו פגישה ראשונה..."
16 תגובות ו-2716 צפיות
"ה'שבת השחורה' גדעה את כל השמחה... מבוהלים, קופאים ומשותקים מפחד ואימה התחבאנו בממ"ד שעות, שמענו אזעקות בלתי פוסקות, צרור יריות ומחבלים שהסתובבו ברחובות... הבנו שלא נוכל להתחתן..."
7 תגובות ו-349 צפיות
"היה לנו כל כך עצוב בלב ובנשמה, הגרוע מכל קרה, איבדנו את בן דודה שלי... בכיתי המון מה לעשות איך אפשר לשמוח במצב כזה?? היינו מאורסים ומלאים בציפייה... ובגלל המצב הרגיש, לא היה בנו כח ושמחה בכלל לחשוב על להתחתן..."
2 תגובות ו-509 צפיות
"כבר עברו מספר חודשים מהחתונה ב"ה, התלבטנו מתי נכון ואיך לספר, יש כ"כ הרבה מה ועם כל המצב עכשיו בעם ישראל, חייב משהו קטן שיוסיף קצת אור ויקרב את הגאולה :)"
6 תגובות ו-1010 צפיות
"והכי מדהים שזה גם לפרק ב'.. כל המורכביות שיש לפרק ב' בציבור הדתי הפכו להיות הרבה יותר פשוטות בזכותכם.. זה שראינו שיש עוד לא מעט כמונו, ויש מבחר אנשים על הסקאלה הדתית באתר עזר מאוד."
51 תגובות ו-13153 צפיות
"הם היו משפחה מאושרת עם תכניות גדולות לעתיד. אבי, רב סרן ששירת כסמג"ד קרקל, תכנן ללמוד שיווק בשנה הבאה. אשתו שושי, סטודנטית לסיעוד, גילתה ממש לאחרונה שהיא נושאת ברחמה תינוק... כל התכניות והחלומות התנפצו באותה שבת מקוללת.."
34 תגובות ו-7928 צפיות
בני הזוג אביבה וישראל שהכירו ב"שליש גן עדן", תכננו להינשא בעוד חודש, אלא שבעקבות המלחמה והגיוס של ישראל למילואים באוגדת עזה, החתונה בוטלה. אנשים רבים שאינם מכירים את הזוג ערכו לאביבה וישראל חתונת בזק בהפתעה
26 תגובות ו-4105 צפיות
"בעלי נרצח לפני 4 שנים, מול עיני ומול עיניהן של בנותיי הקטנות, בויכוח על חנייה... מאז אותו אירוע, כל עולמי קרס, נשבר לרסיסים, נעצרה הנשימה, נעצרו החיים, הבית שלי חרב... פתאום, בשבריר שניה, מצאתי את עצמי לבד, מתמודדת עם הכל..."
61 תגובות ו-7622 צפיות
"מדהיםםם, גם אחותי התחתנה דרככם, ועכשיו אני! אל תתייאשו, תמשיכו ותנסו! פגישה אחת לא מספיקה כדי לדעת, תנו סיכוי לעוד אחת... תמיד ידעתי שהתפילות לא הולכות ריקם וזה בעזרת ה' יקרה... ואכן, זה באמת הגיע!!!"
43 תגובות ו-5514 צפיות
"החגים זה זמן שתמיד יותר קשה לרווקים, לפחות ככה אני מרגישה. תמיד יש עננה כזאת איפה אעשה את החג, יש יותר מבטים שואלים ובחגים ה"לבד" מורגש יותר... בחול המועד סוכות שנה שעברה (2022) חזרתי לאתר..."
12 תגובות ו-2376 צפיות
"גילינו שאנחנו חיינו אחד ליד השניה שנים, מרחק הליכה של כמה דקות מהבתים שלנו. למדנו באותו בית ספר יסודי... נפגשנו 4 פגישות תוך פחות משבוע, ובפגישה השלישית הרגשתי את הטוב והמיוחד שיש בו... ואז הוא טס לחו"ל מהעבודה לשבועיים.."
19 תגובות ו-12897 צפיות
"השיחה הראשונה בינינו הייתה ביום שישי, הלם, דיברנו קרוב ל- 3 שעות בטלפון, הייתי ממש מופתעת לטובה, פשוט זה זרם באופן כל כך טבעי... מצאנו את מה שחיפשנו במהלך השנים... שמחה ומודה לה' שלא התייאשתי!"
23 תגובות ו-3757 צפיות
"הייתי במצב שלא רציתי להכיר ולדבר עם אף אחד... עד שבאחד הימים חבר ממש לחץ עליי ואמר לי - יש כמה חברים שהכירו דרך אתר "שליש גן עדן", תנסה... נרשמתי לשליש ו- 7 ימים אחרי, הכרתי את אהבת חיי ומשם הכל היסטוריה!"
2 תגובות ו-1497 צפיות
"ואני יוצאת לדייטים, וכמעט כל דייט מסתיים, אחרי פגישה אחת, הרגשתי שכבר אין לי כוחות, עייפתי... בניגוד לכל הפעמים, הפעם היא פנתה אליי ודיברה איתי על זה בצורה מאוד בוטה וישירה. הייתי בהלם, היא אמרה לי שאני מאוד בררנית..."
40 תגובות ו-7031 צפיות
"זה התחיל בחיוך. הוא שלח הודעה בחזרה! נכנסתי לתוך מערבולת של אור, ומשם הדברים זזו בקצב מסחרר... מאז שהוא איתי, נפתחו לי כוחות חיים חדשים..."
35 תגובות ו-5461 צפיות
"אז אחרי חודשיים של בירורים בכל מיני מקומות ואנשים ראיתי שכל ההצעות שמציעים לי לא מרגישות לי מתאימות. ואחרי המלצה מחברה על שליש גן עדן אמרתי ננסה, מה כבר יקרה..."
44 תגובות ו-5822 צפיות
שירה כהן הייתה בסך הכל בת 19 כשנרשמה 'בטעות' ל'שליש גן עדן' כדי למצוא שידוך לדודה שלה.ביום ראשון האחרון - היא מצאה את עצמה מתחת לחופה >> 
37 תגובות ו-6751 צפיות
"עוד מחכה לאחד... האביר? הנסיך? גבר החלומות? האחד? האם הוא קיים באמת? יש עדיין את הגברים טובי הלב, זה שיקטוף לך את הירח, יפנק, יתן כתף חמה, יתן לך להרגיש אישה יפה, ויעמוד לצידך באש ובמים.."
15 תגובות ו-4339 צפיות
"זה היה נראה לנו כל כך מופרך, עד שנראה לי ששנינו כבר הדחקנו את זה די לגמרי. וכשאנו מנסים להיזכר איך היכרנו, מופיע ערפל סמיך, עם איזו מחשבה כגון- טוב, הלא היכרנו כבר הרבה מלפני הכל בעצם אז מה זה בעצם משנה..."
55 תגובות ו-9793 צפיות
תימן. הולנד. בת כהן. גר. רמת גן. סוסיא. גרושה+ 1. להמשיך?.. עם כל הסטיגמות והקלישאות שאפשר לומר - סיפור ההיכרות יוצא הדופן של שיר ואיתי!
21 תגובות ו-23930 צפיות
"יקיר שלח לי הודעה באפליקציה בדיוק בתקופה שרציתי לקחת הפסקה מכול עולם הדייטים. אבל, החלטתי בכל זאת לתת לו צ'אנס, רגע לפני שמוחקת את האפליקציה... אחרי חודש אחד בלבד נפגשנו עם המשפחות..."
29 תגובות ו-2730 צפיות
"איך בכלל מתחילים את הסיפור הקסום שלנו? שהרי כל סיפור הוא מיוחד אבל סיפור הכרות בתוך סיפור הכרות זה משהו כבר מעל הטבע... ממליצה לכל אחת ואחד לתת צ׳אנס ולהבין שאי אפשר לדעת מאיפה הנס שלו יבוא!"
45 תגובות ו-5364 צפיות
"אני עליתי מרוסיה, ולא חשבתי שהאושר שלי מחכה לי דווקא בישראל. עם "סימן מלמעלה" ופגישה "שתוכננה על ידי אלוהים" כבר לא נפרדנו... מה ההסתברות בעולם העצום שלנו לפגוש אדם עם אותה "תווית" בדיוק..." 
27 תגובות ו-6308 צפיות
"האמת ששנינו לא דמיינו... היינו בחיפוש ארוך ומתיש דרך כל מיני שדכנים ופלטפורמות כאלו ואחרות.. ימים של בכי וחוסר וודאות.. אחרי המלצות והצלחות של חברים... החלטנו לקפוץ למים, לפתוח את הראש, להאמין ולהיפתח גם לאופציה הזאת..."
0 תגובות ו-392 צפיות
"קיבלתי מלא הודעות, התחלתי בסינון, והרגשתי שאני בוררת וחוששת, התנתקתי. לא באמת האמנתי. ואז, הוא פנה אליי, שלח הודעה היי עם חיוך, התרשמתי... אבל ראיתי שהוא בא מרקע שונה.. וגם אני יותר גדולה ממנו בכמה חודשים, תהיתי אם שייך.." 
12 תגובות ו-2733 צפיות
"אני הייתי בת 39 ואשר היה בן 46, היינו מאוד צמאים לזוגיות אמיתית ורצינית.. חששתי להיכנס לאתר הכרויות, אבל אחרי שנחשפתי לפרסומים שלכם בפייס, וראיתי זוגות טובים ואיכותיים משהו בפנים עורר אותי, לרצות, לחפש וגם לנסות."
87 תגובות ו-23143 צפיות
"אחרי נסיעה של 4 ימים לאומן, נכנסתי לאתר שוב, בתקווה להכיר את האחד... שלחתי הודעה לאור.. למחרת נפגשנו ומשם אנחנו חלק בלתי נפרד.. אחרי שלושה חודשים הגיעה ההצעה המושקעת והמהממת"
13 תגובות ו-5944 צפיות
"רציתי לפגוש ישר את הצד השני שלי בלי מתווכים, למרות שאצלינו זה פחות מקובל, אני גדלתי בבית חרדי. ובאופן הכי מפתיע ומדהים, כשהכרתי את האפליקציה שליש גן עדן זה קרה מהר מאוד..."
4 תגובות ו-1762 צפיות
"אין סוף פעמים הבטחתי לקב״ה שאעשה לו פרסום הנס שזה יגיע. שאספר בכל מקום אפשרי על החסד שהוא עשה איתי שיהיה אור לכל כך הרבה נשים שעוברות את מה שעברתי. ואני מספרת אותו עכשיו. שייתן תקווה אפילו למישהי אחת שנמצאת ברגע של יאוש.."
5 תגובות ו-905 צפיות
קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-30 מתוך 706