הצטרפו חינם
מצא אותנו בפייסבוק

הכרויות ופנאי

קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-30 מתוך 262
נכון שתמיד רציתם להכיר את האנשים שמאחורי הפרופילים באתר? סידרנו לכם אחלה הזדמנות! מזמינים אתכם לקרנבל פורים מושקע במיוחד >> מוצ"ש ה- 23/3/24 החל מהשעה 21:30 ועד הבוקר! היכנסו לפרטים המלאים
3 תגובות ו-891 צפיות
בזמן שרקאל סבן מאפרת כלות ביום המרגש ביותר בחייהן, היא גם משדכת והצליחה לשדך 8 זוגות שהתארסו. לפני שנה גם היא מצאה את הזיווג שלה ובקרוב היא תצעד לעבר החופה. אז מה סוד ההצלחה של רקאל בעולם השידוכים והאיפור? כל התשובות בפנים
0 תגובות ו-5636 צפיות
מיזם ייחודי ויוצא דופן במסגרתו לומדים כלים מהעולם החשאי, במטרה ליצור תקשורת אפקטיבית יותר, שמביאה לתוצאות. הצטרפו להכשרה המקיפה ביותר בישראל בתחום התקשורת הבין אישית ובואו ללמוד כלים מתוך עולם הריגול ולהטמיע אותם בדייטים!
0 תגובות ו-309 צפיות
אז איזו הכנה כדאי לעשות לפני שיוצאים לדייט? איך אפשר להתגבר על ביישנות ופחד מחשיפה? מהי תקשורת טובה ואיך ניתן לייצר אותה? הדר כהן - האישה שדיברה עם הכי הרבה זוגות בארץ משתפת בשיחה פתוחה על עולם הזוגיות >> היכנסו לקריאה
5 תגובות ו-2168 צפיות
הכירו את "ששת ימים", הפלטפורמה היחידה בישראל המחברת בין עסקים ונותני שירות לבין לקוחות - על בסיס חברים ואנשי קשר משותפים. כי בבחירה של אנשי מקצוע, חייבים אפליקציה חכמה שתעשה את העבודה בשבילך >>
0 תגובות ו-1902 צפיות
הסטנדאפיסטית ואושיית הרשת מור חן, כבר מזמן ניפצה את הסטיגמה על כך שנשים לא מצחיקות. לצד ההצלחה הגדולה שלה על הבמות וברשתות החברתיות, מור מייחלת להגשים עוד חלומות – להתחתן ולהקים משפחה.
10 תגובות ו-4138 צפיות
עם יותר מ-200 אלף עוקבים בטיקטוק והופעות סולד אאוט ברחבי הארץ, מתן פרץ הוא אחד מהסטנדאפיסטים החמים ביותר כיום. אז איך זה שהוא עדיין רווק? תפסנו את מתן לשיחה על הומור, דייטים, דת ומה שביניהם... 
2 תגובות ו-3119 צפיות
נועם קמין חושף בספר חדש את החיפוש אחר אהבה במגזר הדתי ואת מה שהוא מכנה כ"דוס דייטינג". בסיפורי דייטים שרבים יוכלו להזדהות עמם, נועם חושף את כללי הדייטים הייחודים לדתיים ואת התמודדות עם הלחץ של להיות לבד. 
3 תגובות ו-2935 צפיות
בין אתם מזייפים במקלחת או שרים כמו ב"כוכב הבא", אתם מוזמנים להגיע לספיק און וליהנות מחגיגת קריוקי שאף פעם לא תשכחו >> 
0 תגובות ו-1541 צפיות
"מה עשיתי לא נכון ששוב הסתיים עוד קשר??" רווקים ורווקות רבים מציינים את העובדה, שככל שהשנים חולפות כך לא תמיד מובן להם למה דייט שהיה לו פוטנציאל טוב, התנדף ונגמר בלי הסבר משכנע- היכנסו עכשיו והורידו את ההדרכה שתייצר לכם פריצת דרך לחתונה!
2 תגובות ו-2097 צפיות
גם אתם מחפשים זוגיות כמו שאתם מחפשים גרביים (?!) אתם חייבים להקשיב למה שיש לעדן להגיד לשליש גן עדן >> על למה אנחנו מחפשים זוגיות כמו שאנחנו מחפשים גרביים, ומה הדרך הנכונה לעשות את זה? צפו >>
0 תגובות ו-1017 צפיות
שליש גן עדן - מאיפה זה מגיע? איך זה התחיל? הצ'ק ליסט השלם של מי שרוצה להצליח בשליש גן עדן... ואיך תרמה פייסבוק לאתרי ההכרויות הדתיים בכלל, ולשליש גן עדן בפרט.
1 תגובות ו-2916 צפיות
עוד פעם בית קפה?? שיטוט מיותר בקניון?? הפתיעו את הדייט שלכם בלוקיישן ייחודי בטבע המדהים שלנו!! אפרת גבאי, הלא היא 'אמא מטיילת' אספה בשבילכם 5 לוקיישנים רומנטיים לדייט בלתי נשכח! אתם עוד פה??
22 תגובות ו-21877 צפיות
אתרי היכרויות - למה יש כאלה שכן וכאלה שלא? אמונות מגבילות - יש דבר כזה? תוכנית הדו"ח היומי אירחה את אסף משליש גן עדן לפאנל מיוחד לרגל עליית התוכנית אהבה חדשה בערוץ 13 - היה מעניין! היכנסו לצפייה בקטע המלא >
0 תגובות ו-27510 צפיות
בין אם אתם חדשים באתר ובין אם לא, את הפרק הזה לא כדאי לכם לפספס - איריס סלומון, פסיכולוגית ומאמנת למציאת זוגיות, הגיעה במיוחד כדי לדבר על חמישה דגשים חשובים שיביאו אתכם לפגישה חכמה, כזאת שתקדם אתכם בע"ה לקשר בריא וטוב.
0 תגובות ו-2654 צפיות
את המאמר הזה כל מי שיוצא לדייטים חייב לקרוא! 5 כללים שיעזרו לך לעבור את הדייט הראשון בהצלחה!! גזור ושמור
4 תגובות ו-5385 צפיות
"לפוסט של אמילי הגיבו כמה נשים שאני בטוחה שגם להן יש לב טוב ואכפתי, שכתבו שהוא נשבר כשהן רואות את מצעד "היפהפיות הבודדות".. אני מכירה כמובן את הקשיים.. אבל.."
50 תגובות ו-11008 צפיות
גם אנחנו בשליש צפינו והתרגשנו - צפו גם אתם בעוד סרטון מרגש וקורע לב של עמותת מקימי - מתוך חיפושים בגוגל של משפחות במשבר כלכלי, הדילמות, השאלות הקשות שמעבירות לנו את נקודות המשבר שעוברות אותן משפחות דרך המסך..  
2 תגובות ו-6725 צפיות
הכירו את AnyBook , רשת חברתית לאנשים שאוהבים ספרים. חוויה תרבותית ידידותית לסביבה, שיוצרת מערכות יחסים נפלאות עם השכנים שלנו על בסיס אהבה דומה. מיזם אימפקט אמיתי שצופן בתוכו קשרים זוגיים שמתבססים על עולמות תוכן דומים.
4 תגובות ו-3117 צפיות
מחפשים בר כשר לדייט או סתם כדי לשבת עם חברים? אספנו עבורכם שלושה מקומות מומלצים לבילוי כשר ונעים.
8 תגובות ו-4333 צפיות
"מי שאכפת לו מעולמם של מבקשי הזוגיות, שיתמקד ביכולת לעזור למי שרוצה, בכבוד כלפי מי שלא. היכרויות לחברים- מעולה.. כל מה שהופך יחסים חברתיים לעמוקים, הדדיים וקרובים- מבורך. וכל מה שקשור להתנשאות, מציצנות, ושיפוטיות– OUT.."
2 תגובות ו-998 צפיות
מהמרפסת הפסטורלית, לאוכל הוואי אותנטי, דרך בית ירושלמי עתיק יומין ומאפייה בסגנון ביסטרו פריזאי, עד בית קפה איכותי שמכיל בתוכו ערכים וקבלת השונה. אז מי אמר שאין איפה לצאת לדייט ראשון?
12 תגובות ו-8020 צפיות
האם כדאי בכלל להתחיל קשר בתקופה הזאת? שאלה שמטרידה הרבה מאוד אנשים.. אחת ולתמיד התשובה לשאלה שכולם מחפשים! צפו בסרטון ותבינו איך עושים את זה נכון
4 תגובות ו-2919 צפיות
זהו סיפור אישי, שמתוכו הייתי רוצה להציע מספר הצעות בהתנהלות שלנו באתר, אני פונה לעצמי לא פחות ואף יותר, משאני פונה אליכם. חטאתי בדברים אלו לא פעם ולא פעמיים, וכעת אני עושה תשובה...
11 תגובות ו-6171 צפיות
דן טימור לכבוד הוצאת ספר החדש "להיות מאושרת בזוגיות" הגיע אלינו לראיון וענה על השאלות  שהכי עניינו אותנו בקשר ליצירת זוגיות מנקודת מבטו של אדם שחוקר את עולם מציאת הזוגיות ושליווה כבר מאות נשים לזוגיות מאושרת ולהקמת משפחה.
1 תגובות ו-1788 צפיות
פסלו אתכם פעם בגלל דברים חיצוניים ושוליים? הייתם רוצים לחולל שינוי בעולם הדייטים? מבט אחר ומרענן על עולם הדייטים בספר מרתק! קמפיין ההדסטארט נמצא בשבוע האחרון שלו וזו ההזדמנות האחרונה לרכוש את הספר במחיר מוזל דרך הפרויקט.
2 תגובות ו-1846 צפיות
משתמש יקר, ההכרות דרך האתר נעשית באופן עצמאי בלבד. על מנת שחווית ההכרות תהיה טובה ויעילה אנו ממליצים לך לנקוט במשנה זהירות ובהדרגה. לפני שאתה פונה או מגיב להודעה כדאי להתרשם בפרופיל שמולך. 
5 תגובות ו-4121 צפיות
בכל מקרה השם! אתה יודע ומכיר אותי הכי טוב מכולם,ואתה יודע שלא פשוט לי למצוא אותה...אתה יודע שלפעמים הבנאדם חייב סימנים ,תן לנו טיפה סימנים, ככה אותות...משהו שנדע וואללה זאתי החמודה הזו..היא גם מתאימה וגם יהיה כימיה..
22 תגובות ו-16774 צפיות
"חצי חיים עברו עד שהגענו ליום המיוחד והמיוחל שבו מצאתי אותך וכנראה ומסתבר שהיינו חייבים לעבור אין ספור אכזבות תקוות הפתעות תפילות בקשות תחינות.... "
27 תגובות ו-7329 צפיות
השם הקדוש אני פונה אליך במטותא... מרגיש חנוק בגרוני .. רווקות מאולצת ומאוחרת זה ממש לא מוי כייף ! יש ימים שמרגיש שמסתכלים עלי ...אומרים מה איתו ..איך יכול להיות ...למה הוא לבד.....??
29 תגובות ו-12778 צפיות
קודם 1 2 3 4 5 הבא
1-30 מתוך 262